Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak mimarilmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilgi alanları kabil değmedarımaişetkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların medarımaişetletmeniz ciğerin farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, uygun maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trampa filhakika akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde konum düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yan yana imdi “ne istersem onu aldatmaırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baş sınır oylumlu gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilgi ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına çatışma iş proseslerini değmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı başüstüne.